Dwa poziomy wsparcia
Nasze usługi nie kończą się na wdrożeniu. Korzystając z produktów i rozwiązań Operatora, możesz liczyć na kompleksową pomoc techniczną oraz wsparcie produktu. Usługi pomocy technicznej są świadczone przez telefon, pocztę e-mail oraz Internet.
Operator Systems proponuje wszystkim klientom podpisanie umowy serwisowej, składającej się z umowy o wsparcie techniczne i umowy o aktualizację oprogramowania z dostępem do nowych wersji i wydań. Operator oferuje dwa poziomy wsparcia: standard i premium.
Przeczytaj więcej na temat obu ofert: Operator Support

Skontaktuj siÄ™ z nami
Jeśli zdecydujesz się na podpisanie umowy subskrypcyjnej, koszt usług serwisowych jest wliczony w miesięczną opłatę.
Skontaktuj się z naszym zespołem wsparcia:
Phone: +45 4485 0199
Mail: support@operatorsystems.com
System wsparcia Operatora/Operator suport system – Dostęp do systemów wsparcia Operatora wymaga zalogowania i podpisania umowy o oświadczenie usług z Operatorem.