HomeUsługiWsparcie

Wsparcie

Dwa poziomy wsparcia

Nasze usługi nie kończą się na wdrożeniu. Korzystając z produktów i rozwiązań Operatora, możesz liczyć na kompleksową pomoc techniczną oraz wsparcie produktu. Usługi pomocy technicznej są świadczone przez telefon, pocztę e-mail oraz Internet.

Operator Systems proponuje wszystkim klientom podpisanie umowy serwisowej, składającej się z umowy o wsparcie techniczne i umowy o aktualizację oprogramowania z dostępem do nowych wersji i wydań. Operator oferuje dwa poziomy wsparcia: standard i premium.

Przeczytaj więcej na temat obu ofert: Operator Support

Integracja z maszynami za pomocą standardu OPC/OPC UA

Skontaktuj się z nami

Jeśli zdecydujesz się na podpisanie umowy subskrypcyjnej, koszt usług serwisowych jest wliczony w miesięczną opłatę.

Skontaktuj się z naszym zespołem wsparcia:

Phone: +45 4485 0199
Mail: support@operatorsystems.com

System wsparcia Operatora/Operator suport system – Dostęp do systemów wsparcia Operatora wymaga zalogowania i podpisania umowy o oświadczenie usług z Operatorem.